הבית של אורן ושרית
אורן ושרית עמוסי, זוג צעיר עם 3 ילדים (5, 3, ושנה) הגשימו חלום וקנו דירה. לאחר כמה שנים של ציפייה והתרגשות, הבנייה הסתיימה וביתם בחריש היה מוכן. הם פנו אליי בבקשה לעזרה בתכנון ספריית גבס לסלון, עבור ספרים ובעיקר עבור פריטי אקססוריז. הדגש היה על ספריית גבס.
יש שיגידו שספריית גבס כבר יצאה מהעולם. אך לאחר שגיבשנו את הסגנון העיצובי, החלטנו לא לגנוז את החלום. האהבה לספריית הגבס קיבלה מקום של כבוד, ובנוסף שילבנו נגרות חדשנית יותר, שהעניקה לספרייה חיים, צבע וטאצ' ייחודי. הוספנו יחידות אחסון סגורות למטה – עבור משחקים לילדים, שיוכלו לשחק בסלון ובסוף היום לאסוף את הכל. כך הסלון עדיין יישאר מסודר. הוספנו גם אחסון סגור עבור מפות שולחן לפינת האוכל הצמודה. יצרנו 'מגירונים' – מגירות קטנות עבור מפתחות, מסמכים, פריטים להבדלה של מוצ"ש. כל אלו יצרו ספרייה מרשימה ביופייה, שגם מאוד פרקטית ושימושית לצרכי היום יום.
החלל הבא שהתעסקנו איתו היה המטבח. הייתה בו נישה לא מנוצלת, עם חלון דמה (חלון סגור ללא אפשרות פתיחה). היה זה חלון של שירותי האורחים, שבכל מקרה בעלי הדירה לא ראו בהם צורך. שירותי האורחים הפכו לחדר כביסה מרווח ושימושי. ואת הנישה במטבח ניצלנו והוספנו בה מדפי נגרות לפריטי אקססוריז ולמוצרי מטבח.
"תהילה מדהימה אישית ומקצועית! לקחנו אותה לעיצוב חלל הסלון והמטבח, יש לה רעיונות מעולים שמשדרגים בטירוף!! דואגת לאנשי מקצוע טובים ושהעבודה תעשה כמו שצריך, זמינה לכל שאלה והתייעצות, עוזרת בחיפוש אקססוריז ופריטי הום סטיילינג והכל בחיוך ובכיף! אנחנו ממש מרוצים וממליצים בחום"

גם הבית שלכם יכול להופיע כאן!

בואו נדבר!

מלאו את הפרטים בהמשך
ואחזור אליכם בהקדם 🙂

*מבטיחה לא להעביר את המייל שלכם לאף אחד ולא לשלוח הודעות מטרידות או ספאם.