הבית של יהונתן ולירז
יהונתן ולירז בשארי זוג + 3 ילדים. קנו דירה מוכנה מקבלן ביישוב עלי זהב. לירז פנתה אליי שאעזור לה בבחירת צבעים למטבח, בסופו של דבר גם נגענו בתכנון המטבח ובשאר עיצוב הדירה. לירז תמיד אמרה שהיא אוהבת הרבה צבעים ולא יודעת איך לשלב נכון בין הכל. איזה צבע לבחור למה, ואיך הכל ישתלב ביחד.
לקחנו את ההשראה לבית מפריט שהיה להם בבית הקודם שלירז מאוד התחברה ואהבה אותו. רק שבבית החדש ייעדנו לו מקום חדש וזה הפך להיות פריט עיצובי על אחד הקירות בחדר הילדים. בעקבות הפריט, הצורניות שליוותה אותנו במהלך התכנון והעיצוב הייתה צורת המשולש, יישמנו חיפוי קיר במטבח עם משולשים בגוונים ששוברים את המטבח הלבן, השתמשנו בצורניות גם בספריה ייחודית, בגופי התאורה, בשטיח ובאקססוריז.
בחלל הציבורי היה קיר ארוך, כדי שתהיה לנו תחושה נעימה בחלל ושלא נרגיש שהחלל ריק, יישמנו טפט חצי גובה ופס פרופיל המפריד בין החלק התחתון של הטפט עם החלק העליון של הקיר. נתן אופי לחלל, ועיצב לנו את אזור פינת האוכל בצורה מעניינת.. יצאנו לימי קניות, וחלק מהריהוט חידשנו את הקיים. נצבעו כסאות פינת האוכל, והשרפרפים במטבח מגוון חום כהה לגוונים יותר בהירים ומשמחים.
הכי כיף היה לשמוע שבזמן שהם היו בנופש, כל הנופש רק חיכו לחזור הבייתה…

גם הבית שלכם יכול להופיע כאן!

בואו נדבר!

מלאו את הפרטים בהמשך
ואחזור אליכם בהקדם 🙂

*מבטיחה לא להעביר את המייל שלכם לאף אחד ולא לשלוח הודעות מטרידות או ספאם.