הבית של עמי ומיטל
עמי ומיטל פלד זוג + 7 ילדים קטנים. כמובן שילדים זה שמחה בבית, אבל הם ביקשו שתכנס להם עוד קצת שמחה בפריטים, ובסדר של הדברים בבית… שכל דבר נמצא במקומו. אצלם האופי והסגנון של הבית היה מובהק ולא היה קשה לזהות את הסגנון הכפרי, הצבעוני השמח עם האלמנטים של גווני הברונזה והעץ הטבעי.
דבר ראשון שעשינו, מיקמנו את הריהוט מחדש בחלל. המלצתי להחליף את מיקום הפסנתר עם השידה שהייתה בנישה בכניסה. זה יצר לנו פינת נגינה מיוחדת בנישת הכניסה. ועכשיו כשהשידה בסלון, יש יותר מרחב ויותר מתאים לאופי המקום. תמונה מהתהליך…
תכננו ארונות נגרות בנישות שהיו בחלל. ארון מזווה גדול במטבח, שיעשה סדר בכל הדברים הקשורים למטבח. וארון שני במסדרון, ארון כפרי בצבע ירקרק המכניס אור למסדרון וכמובן עושה סדר. כשהארון נמצא בנישה יש תחושה של מראה נקי ומסודר יותר.
הוספנו נקודות חשמל עבור גופי תאורה שיוסיפו אווירה בחלל. רכשנו גופי תאורה מהממים לכל החלל הציבורי המוסיפים לאווירה הכפרית והנעימה בבית. צבענו את קירות החלל והוספנו צבע בגוון אחר במקומות שרצינו לתת בהם דגש קצת שונה. כמובן, שטיח, שולחנות סלון, וילונות תמונות ואקססוריז ישלימו לנו את האווירה הסופית.

גם הבית שלכם יכול להופיע כאן!

בואו נדבר!

מלאו את הפרטים בהמשך
ואחזור אליכם בהקדם 🙂

*מבטיחה לא להעביר את המייל שלכם לאף אחד ולא לשלוח הודעות מטרידות או ספאם.