הדירה של יוגב ואביה
יוגב ואביה קנו דירה להשקעה בעיר אילת. בזמן שהותי בחופשה באילת הגעתי לשטח לפגישת ייעוץ ראשונית.
תהליך הליווי היה און ליין – צמוד בשיחות טלפוניות ובוואצאפ, ככה שהרגשתי שאני ממש שם ויכולתי לתת את הייעוץ המקסימלי למצב זה.
בדירה הייתה הנמכת תקרה ללא צורך בה – המיזוג בחלל הציבורי ובכל החדרים עילי כך שאין צורך בהנמכת תקרה, הורדנו את התקרה המונמכת מה שיצר לנו תקרה הרבה יותר גבוהה ומרשימה וכבר הדירה נראית אחרת. בנוסף, הדלתות היו בגובה 1.80 וברוחב ממש קטן, הרחבנו את הפתחים למצב תיקני והחלפנו את כל הדלתות בדירה. את אחד מהחדרים הרחבנו לחדר שינה הורים גדול יותר ומרווח, ואת הכניסה לחדר שהיה ממול למסדרון העברנו לצד ימין מהמסדרון כך כשעוברים במסדרון לא רואים ממולנו את החדר ואת מי שיושב על המיטה. מהחדר הנ"ל שברנו את הקירות של חדר הארונות הפצפון שהיה שם, מיקום הארונות עכשיו בצורה פרקטית יותר וגם זה יצר לנו מרווח יותר נכון בחלל.
גם בחדר רחצה הרחבנו את דלת הכניסה והורדנו את ההנמכת תקרה שלא היה בה צורך כך שהחדר רחצה מרגיש לנו עכשיו הרבה יותר גדול, נקי ומרווח. השארנו את הקיים מבחינת המיקומים, יישמנו קרמיקה חדשה מתחת לכיור שהייתה כבר לא נקייה ולא יפה. החלפנו חיפוי לקרמיקה במטבח, כמובן שייעצתי להחליף לגמרי את המטבח (או לפחות לצבוע אותו) ולשבור שם קיר המפריד בין החלל סלון למטבח, אבל הדיירת העתידית התלהבה מהמטבח וגם מזה שהוא סגור, ובעלי הדירה החליטו להשאיר את זה לשלב הבא במידה והם יקבלו החלטה לעבור לשם בעתיד.. כמובן, שנצבעו כל קירות של הדירה ונוספו גופי תאורה צמודי תקרה המכניסים חמימות לחלל.

גם הבית שלכם יכול להופיע כאן!

בואו נדבר!

מלאו את הפרטים בהמשך
ואחזור אליכם בהקדם 🙂

*מבטיחה לא להעביר את המייל שלכם לאף אחד ולא לשלוח הודעות מטרידות או ספאם.