הבית של יהודית
אישה בשנות השישים לחייה, שגרה בשכירויות במשך עשרים וארבע שנים, ובשכירות הנוכחית שמונה עשרה שנה, בדירה ללא תנאים נורמאלים למחיה, בהסתפקות במועט, בישן, ובמה שכבר יש… פתאום זוכה בשעה טובה לדירה חדשה משלה!
ההשראה לקוחה מהפרחים, שמצד אחד הלקוחה מאוד אוהבת ומתחברת. ומצד שני, מסמלים צמיחה, התקדמות והתחדשות. מסמלים את היופי הטבעי, את הבריאה היפה, את מציאות הטוב בעולם- המציאות שבה היא מאמינה. צבעי הסטיילינג בדירה יהיו בצבעים של חום טבעי, לבן, אפור כחול וחרדל מהפרחים.
בעיצוב הדירה ישנו שילוב בין הישן המוכר והידוע, לבין ההתחדשות והצמיחה בחיים. המטבח תוכנן בעיצוב מודרני – מטבח לבן עם נגיעות וינטג' –ידיות, ואקססוריז בצבעים חמימים. בחירת הצבע הלבן נובעת גם מהרצון לתת הרגשה של מרחב בדירה לא גדולה. וגם מרצון הלקוחה.
בחללים הציבוריים וגם בחדרים- צבעי הריהוט בצבע עץ טבעי, עם שילוב של בדים טקסטורות וחפצי נוי מודרניים. באופן כללי, האווירה בבית חמימה ומשפחתית, מקבלת את היופי הטבעי ועם זאת שואפת לדברים חדשים ולהתקדמות. לאור התקציב, ומתוך רצון לשמר את הקיים, בתהליך עיצוב הבית נעשה שימוש גם בפריטים ובחפצים הקיימים. נוספו עציצי פרחים, להשלמת ההשראה והאווירה בבית.

גם הבית שלכם יכול להופיע כאן!

בואו נדבר!

מלאו את הפרטים בהמשך
ואחזור אליכם בהקדם 🙂

*מבטיחה לא להעביר את המייל שלכם לאף אחד ולא לשלוח הודעות מטרידות או ספאם.